روستای سرهه کردان

روستای سرهه کردان

روستای سرهه کردان یکی از دورافتاده ترین روستاهای اطراف ساوجبلاغ است که به دلیل داشتن طبیعت زیبا و مناظر بکر و دیدنی توجه همگان را به خود جلب کرده است و امروزه این روستای زیبا به دلیل ویژگی های عالی و منحصر به فردش توجه مردم را به خود جلب می کند.ما پیشنهاد می کنیم حتما برای تفریح و طلبعت گردی به این روستا بروید.

روستای سرهه به روستای برغان نزدیک است . این روستا نیز مانند کردان دارای طبیعتی زیبا، مناظر بکر و خیره کننده است و هرکسی از آن اطلاعی داشته باشد تشویق می شود این روستا را از نزدیک ببیند و تجربه ای بی نظیر خواهد بود. پس اگر هنوز به این روستا نرفته اید، در اسرع وقت این کار را انجام دهید.

این روستا یکی از زیباترین روستاهای ساوجبلاغ است و به دلیل همجواری با کرج و سهولت در رفت و آمد بسیار مناسب برای سفر و تفریح ​​است. از این رو امروزه افراد زیادی برای لذت بردن از فضای روستایی آن به این منطقه سفر می کنند.
با ورود به روستای سرهه کردان متوجه طبیعت زیبا و فضای باستانی این روستا می شوید، درختان کهنسال و بلند این روستا نشانه قدمت آن است.

روستای سرهه کردان

مسیر رفتن به روستای سرهه کردان

برای رسیدن به سرهه  باید 45 دقیقه راه بروید تا به این روستای زیبا برسید، راه رسیدن به سیره بسیار کوتاه و آسان است و به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. باید از جاده برغان عبور کنید تا به این روستا برسید.

آب و هوا روستای سرهه کردان

هر روستای اطراف شهرهای بزرگ بهترین آب و هوا را دارد و روستای سرهه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر چه به این روستا نزدیکتر می شوید فضای خوب و بکر این روستا را بیشتر متوجه می شوید.

هوای صاف در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب و بسیار مطلوب است به همین دلیل بسیاری از مردم این دو فصل را برای سفر انتخاب می کنند.عمارت پاییزی با ریزش برگ هایش شما را شاهد روستایی رنگارنگ و چشم نواز می کند.زمستانی دلپذیر نیز سرپوشیده با برف بسیاری از مردم این منطقه را برای عکاسی انتخاب می کنند.

مکان های توریستی روستای سرهه

روستای سرهه با وجود مکان های گردشگری و تاریخ جالب و خوانا مانند روستای ولیان معروف بود و افراد زیادی جذب این روستای بکر و دیدنی شدند. این روستا مانند سایر روستاهای ساوجبلاغ دارای جاذبه های فراوانی است که در ادامه به دو مکان تاریخی و مناظر خیره کننده سیره اشاره کرده ایم.

  1. امامزاده موسی و بی بی نسا این دو امامزاده  مانند دو مکان مذهبی وجود دارد که در فاصله چند قدمی یکدیگر ساخته شده اند.
  2. غار روستای سرهه
  3. چشمه روستای سرهه

چشمه شگفت انگیز این روستا یکی از بهترین مکان های دیدنی این منطقه است که آن را به طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل کرده است و به همین دلیل این چشمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

البته این نکته را فراموش نکنید که آب شرب روستای سرهه از این منبع تامین می شود و به همین دلیل اهمیت حفظ این منبع در مکانی ویژه برای همه است.

بسیاری از مسافران و گردشگران این امامزاده را برای عبادت و استراحت انتخاب می کنند.

غار روستای سرهه

غار معروف امروزه به این دلیل رواج پیدا کرده است که مردم با تحقیقات فراوان دریافته اند که آثاری از سال های دور و دراز در این غار باقی مانده است که باید آن را کشف کنند و به همین دلیل این غار یکی از غارهایی است که امروزه دارای خاصیت خاصی است.

خرید زمین در روستای سرهه

شرکت  آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *