روستای شنده کردان

روستای شنده کردان

روستای شنده یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای اطراف کردان  است که به عنوان یکی از نزدیکترین روستاهای سرسبز به کردان شناخته شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

روستای شنده یکی از دهستان های چندار است که مانند سایر روستاها از بهترین تنوع آب و هوایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن باغ های دیدنی و چشمگیر تقاضا برای خرید ملک را افزایش داده است.
مسیر دسترسی به روستای شانده

دسترسی به روستای شانده بسیار آسان است و اگر ساکن کرج هستید تنها باید مسافتی کمتر از 40 دقیقه را طی کنید تا به این روستای باستانی و دیدنی برسید. برای رسیدن به شانده کافیست به اتوبان کرج – قزوین برسید. اما اگر در تهران هستید و قصد سفر یک روزه به شنده  را دارید، برای رسیدن به این منطقه باید مسافت یک ساعته را طی کنید.

روستای شنده کردان

آب و هوای روستای شنده کردان

شنده نیز مانند ولیان بهترین تنوع آب و هوا را دارد و اگر به این روستا سفر کنید متوجه آب و هوای مطبوع و روستایی آن می شوید که خاطرات خوشی را برایتان تداعی می کند چرا که همیشه برای مردم است که مناظر روستا را ببینند و معامله کنند. با حال و هوای آن به آنها احساس خوبی می دهد.

شنده در هر فصلی دیدنی و زیباست، بهار و تابستان این منطقه با هوای گرمش برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مناسب است و سرسبزی این منطقه در این فصول نمایان است. فصل پاییز در روستای شنده بسیار چشم نواز و دیدنی است و زمستان های این منطقه پوشیده از برف و یخ است و کل منطقه با هوای سرد مواجه است.

مکان های دیدنی روستای شنده کردان

شنده از نظر سرسبزی و داشتن باغ بهترین منطقه است به همین دلیل از دور چشمان مردم را مانند نگینی سرسبز خیره می کند. شنده دارای خیابان ها و کوچه های دیدنی از جمله چناران است، چناران به عنوان یکی از زیباترین دیدنی های این منطقه شناخته می شود و همه را تشویق می کند تا برای دیدن آن هر چه زودتر به شنده سفر کنند.

شاده دارای باغ میوه سرسبز و دیدنی است که در سفر به این روستا می توان از آن دیدن کرد.

خرید زمین در روستای شنده کردان

و یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری است زیرا مردم متوجه شده اند که آینده این منطقه بسیار روشن است و به راحتی می توان راحت ترین و بهترین سرمایه گذاری را در آنجا انجام داد.

شرکت  آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *