فروش زمین در روستای ازنق کردان

روستای ازنق کردان

روستای ازنق از توابع دهستان چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. راه منتهی به این روستا از اتوبان‌ سفره رستوران‌های المهدی کرج قزوین از شهر کوهسار می‌گذرد و از روستای خوروین در سمت چپ جاده می‌گذرد و در دامنه کوه‌ها قرار دارد.

280 منشن و جاده منتهی به این روستا از اتوبان کرج قزوین، خروجی رستوران المهدی، از شهر کوهسار می گذرد و قبل از روستای خوروین در سمت چپ جاده است. در دامنه کوه واقع شده و دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و جمعیت آن حدود 280 نفر است.

مقام مطلق و نسبی

روستای ازنق از نظر جغرافیایی در 50 درجه و 49 دقیقه و 06 ثانیه طول جغرافیایی و 35 درجه و 58 دقیقه و 28 ثانیه عرض جغرافیایی و در ارتفاع 1520 متری از سطح آبهای آزاد قرار دارد.

موقعیت و بافت تاریخی روستای ازنق کردان

در منابع مکتوب، اطلاعات مرجعی از تاریخ استعمار و نام این روستا وجود ندارد، اما بر اساس مطالعات میدانی و بنا به اظهارات مطلعین و مدیران روستا، دلایل پیدایش روستای کرن بیان شده است. وجود منابع آب کافی و امکان باغداری خوب در منطقه.

اهالی در خصوص نام این روستا گفتند که زمین این روستا متعلق به فردی به نام «نقی» در روستای خوروین است. زمین ها را تقسیم کرد و به ورثه داد، پس در گذشته وقتی می پرسیدند زمین های فوق کیست؟ پاسخ مردم «ازنقی است» بود، یعنی مال نقی است. کم کم این کلمه نام خانوادگی جمعی از مردم روستا شد. در نهایت این روستا به نام ازناق به ثبت رسیده است.

مسیر دسترسی به روستای ازنق کردان

 فاصله تهران تا روستای ازنق کردان حدود ۶۵ کیلومتر است، و تقریبا  یک ساعت و ۱۵ دقیقه طول می کشد تا از تهران  برسید.

خرید زمین در روستای ازنق کردان

و یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری است زیرا مردم متوجه شده اند که آینده این منطقه بسیار روشن است و به راحتی می توان راحت ترین و بهترین سرمایه گذاری را در آنجا انجام داد.

شرکت  آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *