خرید زمین در روستای آردهه کردان

روستای آردهه کردان

روستای اردهه یکی از روستاهای اطراف کردان در استان البرز است. این روستا در شرق روستای فشند (پشند)، شمال شرقی شهر جدید هشتگرد، 75 کیلومتری غرب تهران و 35 کیلومتری غرب کرج و در دامنه جنوب رشته کوه البرز (البرز غربی) قرار دارد. ) زبان اهالی روستا فارسی است. حدود 250 خانوار در این شهرک زندگی می کنند که عمده محصولات این شهر گیلاس و آجیل است.

روستای آردهه کردان کجاست؟

ارده در شمالی ترین نقطه هشتگرد و شرق فشند کرج قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی به مناطق اطراف از جمله:به روستاهای آجین دوجین، خوروین، فشند، ولیان و … دارد. که به عنوان زیباترین و جذاب ترین روستاهایاطراف کردان شناخته می شوند.
ارده یکی از قدیمی ترین روستاهای اطراف پایتخت است که مقصدی جذاب برای مردم به حساب می آید، این روستا برای یک سفر یک روزه و لذت بردن از طبیعت مناسب است.
ارده کردان یکی از بهترین مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری است چرا که آینده این منطقه روشن است و بهترین گزینه برای انتخاب و خرید زمین در کردان می باشد.

روستای آردهه

مسیر رفتن به روستای اردهه کردان

راه دسترسی به آردهه بسیار مستقیم و آرام است و اگر ساکن کرج باشید می توانید در عرض 50 دقیقه به این شهر زیبا و دیدنی برسید. برای این کار کافی است از اتوبان کرج – قزوین شروع کنید.

اما اگر در تهران هستید و می خواهید به روستای ارده کرج بروید کمتر از ۷۵ دقیقه راه دارید. امروزه با جاده های آسفالتی تمیز می توان مسیر ارده-کرج را به راحتی طی کرد.

آب و هوای روستای آردهه کردان

این روستا بهترین آب و هوا را دارد چرا که مناطق اطراف شهرهای بزرگ همیشه آب و هوای بسیار مطبوع تری دارند و ارده با محیط روستایی و آب و هوای بکر و خوش آب و هوا برای تفریح ​​مناسب است.
 در تابستان آب و هوای گرم و مطبوعی دارد و به بسیاری از مردم توصیه می شود در فصل تابستان برای سفر به اردهه انتخاب کنند.

زمستان های روستای اردهه کردان  سرد و خنک همراه با هوای وزش باد است، به همین دلیل به بسیاری از افراد در این فصل سفر توصیه نمی شود، به خصوص برای افرادی که تحمل سرما را ندارند.

آردهه

روستای آرده کردان به عنوان سرسبزترین و بکرترین روستا شناخته می شود و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این روستا دارای باغات میوه و مزارع سرسبزی است که دیدن آن برای همگان خوب و دلنشین است به همین دلیل می توان به این روستا  مراجعه کرد. از باغ های دیدنی آن لذت ببرید.

باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی در روستای اردهه به وفور یافت می‌شود و به همین دلیل به عنوان یکی از بکرترین روستاها شناخته می‌شود چرا که این روستا با این باغ‌های سرسبز مانند نگینی سرسبز می‌درخشد.
محصولی از روستای ارده

همانطور که می دانید اردهه باغ های میوه زیادی دارد، اگر به این روستا سفر کرده باشید حتما نمونه ای از محصولات آن را دیده اید، محصولات ارده بسیار زیاد است، اما گیلاس و آجیل ارده کرج بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

پاییز اردهه

خرید زمین در روستای آردهه کردان

شرکت آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

 

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *