روستای رمنده کردان

روستای رمنده کردان

روستای رمنده کردان یکی از روستاهای ساوجبلاغ کرج است. ویژگی های منحصر به فردی دارد و به دلیل آب و هوا و خاک حاصلخیز دارای میوه های بسیار مرغوبی مانند: انگور، آلو، کشمش و سیب است.

آب و هوا و سرسبزی این روستا گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و بیشتر گردشگران خریدار ویلا و باغ در این منطقه می شوند.

خرید ویلا در روستای رمنده کردان

خرید ویلا در روستای رمنده کردان ه یکی از تصمیمات بسیار خوبی است که محیطی آرام را برای استراحت فراهم می کند. ویلا در روستای رمنده با قیمت های مناسب و در متراژهای مختلف موجود می باشد بنابراین کسانی که قصد خرید ویلا در روستای ریمانده را دارند می توانند آن را با بودجه مناسب خریداری کنند.

آب و هوای روستای رمنده کردان

روستای رمنده از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است که باعث توسعه این منطقه شده است و افرادی را که قصد سرمایه گذاری در یک موقعیت خوب را دارند به خود جذب می کند.

جاهای دیدنی روستای رمنده کردان

مسجد روستا اثر رومنده ساوجبلاغ

در روستای رامنده مسجدی با قدمت 60 سال با سقف چوبی و سنگی وجود داشت که چند سال پیش به دلیل قطع برق و سرایت آتش به سقف چوبی آن آتش سوزی گسترده ای ایجاد کرد.

بر اثر بی احتیاطی آتش نشانان بخش گلسار، این مسجد قدیمی با تمام کتب دینی به آتش کشیده شد و احساسات پیروان این روستا جریحه دار شد.

تاسیسات روستای رمنده کردان کرج

این روستا دارای برق، آب، گاز، خانه سالمندان و … می باشد که اهالی این روستا به راحتی می توانند نیازهای روزانه خود را تامین کنند.

خرید زمین در روستای رمنده کردان

روستای رمنده یکی از مناطق اصلی سرمایه گذاری است و با توجه به خاک و طبیعت آن شاهد افزایش خرید و سرمایه گذاری در این حوزه هستیم. شاید  امروزه این روستا چندان معروف نباشد، اما آینده این منطقه روشن است زیرا افزایش ساخت و ساز در این منطقه بسیار مشهود است.

همچنین تمامی قسمت های تفکیک شده رمنده مجاز بوده و نگرانی مردم نسبت به آن برطرف شده است. این قابلیت یک اولویت برای سرمایه گذاری است.

شرکت  آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *