روستای رامجین کردان

روستای رامجین کردان

روستای رامجین یکی از روستاهای مقصد گردشگری تهران و کردان نزدیک کرج است که فاصله چندانی با کرج ندارد و هوای خوبی دارد . روستای رامجین یکی از شهرستان های ساوجبلاغ جاده سهیلیه است که در استان البرز است و دارای 77 روستا می باشد.

این منطقه به دلیل آب و هوای خود مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. رفت و آمد به روستای رامجین بسیار آسان است و همین امر باعث جذب افراد زیادی به این منطقه شده است. می توانید از بزرگراه کرج – قزوین به سمت جاده سهیلیه برانید و پس از طی مسافتی کوتاه به رامجین برسید.

مسیر دسترسی به روستای رامجین کردان

رامجین از شمال به سنقرآباد، از غرب به قاسم گورجی و از غرب به عرب آباد خسروی راه دارد. راه دسترسی به رامجین از کرج: فاصله رامجین تا کرج 40 دقیقه است

مسیر اول به رامجین حدود 19 کیلومتر طول دارد و با ماشین حدود 30 دقیقه طول می کشد.
مسیر دوم رامجین کرج حدود 24 کیلومتر از کرج فاصله دارد و با ماشین حدود 40 دقیقه طول می کشد.
برای رسیدن به رامجین می توانید مسیر سوم را نیز طی کنید که حدود 26 کیلومتر طول دارد و حدود 37 دقیقه طول می کشد.

مناطق دیدنی روستای رامجین کردان

در روستای رامجین چهارباغ قلعه های تاریخی وجود دارد که به گفته مردم رامجین قدمت چند هزار ساله دارند. قدمت این قلعه ها در جایی ثبت نشده است و نمی توان به طور رسمی گفت که قدمت رامجین چقدر است، اما با توجه به شواهد و نقل قول های اهالی قدمت این روستا و قلعه های آن چند هزار سال است.

آب و هوای روستای رامجین کرج کردان

با افزایش آلودگی های زیست محیطی در تهران و کرج، بسیاری از پایتخت نشینان به دنبال مکانی برای استنشاق هوای پاک و راحت هستند، هوای راحت رامجین و آسمان زیبا و صاف آن در کنار طبیعت سرسبز و روح نواز آن جاذبه ای خاص است. برای زندگی یا حتی یک سفر یک روزه برای همه.

روستای رامجین نسبت به سایر مناطق استان البرز آب و هوای بسیار خوبی دارد. همچنین دسترسی بسیار خوب و آسانی به آب برای پرورش محصولات کشاورزی دارد. از آنجایی که روستای رامجین دارای 4 فصل و هوای مطبوع و پاک است، توجه بسیاری را برای خرید زمین و ویلاسازی به خود جلب کرده است.

روستای رامجین کردان

ویژگی های روستای رامجین  کردان کرج

هر منطقه ای نقاط قوت و ضعف خود را دارد و توجه به ویژگی ها و نقاط قوت آن به ویژه برای کسانی که قصد خرید زمین و ملک در رامجین را دارند حائز اهمیت است.

رامجین کرج به دلیل دور بودن از بافت شهری و شهرهای صنعتی آب و هوای تمیز و سالمی دارد و شما را از هیاهوی زندگی شهری دور می کند. و شما می توانید احساس آرامش و تنفس سالم را در زیر آسمان آبی تجربه کنید.

از دیگر مزیت های رامجین می توان به خاک حاصلخیز آن اشاره کرد که میزبان باغ های مختلفی بوده و طبیعتی سرسبز و چشم نواز ایجاد کرده است.

رفت و آمد راحت به دلیل اتصال به اتوبان و فاصله کم تا کرج
طبیعت دست نخورده و سرسبز
هوای پاک و آسمان آبی
به دور از هیاهوی شهر
دسترسی راحت برای ساکنین
داشتن خانه های شهری برای کسانی است که امنیت برایشان بسیار مهم است
خاک حاصلخیز و باغ های زیبا
منطقه رو به رشد مناسب برای سرمایه گذاری

اگر به ویژگی های بالا نگاه کنید متوجه می شوید که رامجین می تواند گزینه خوبی برای زندگی و سرمایه گذاری باشد

تعداد افراد ساکن در روستای رامجین چند نفر است؟

جمعیت رامجین طبق سرشماری سال 1394 بالغ بر 456 خانوار و 2000 نفر می باشد. از آنجایی که باغ های کشاورزی دارد و در زمین های کشاورزی کار می کند، مهاجران افغان نیز دارد.

رامجین با توجه به باغ های کشاورزی فراوان، زمینه کاری بسیار خوبی دارد و به همین دلیل به منطقه ای مهاجرپذیر تبدیل شده است. اکثر مهاجران افغان در این منطقه حدود 100 خانواده هستند.

این منطقه همچنین دارای اماکن تاریخی و مذهبی مانند امامزاده شعیب (ع) و امامزاده کمال الدین واقع در روستای رامجین در چهارباغ است. بنای این مسجد مربوط به دوره صفویه است. و طرح بنای آن به صورت ایوان منفرد قوسی و مخروطی شکل است. در ساخت این امامزاده ها از خشت و گل استفاده شده و اخیراً مورد مرمت قرار گرفته است.

مناطق گردشگری روستای رامجین کردان

همچنین نقاط گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی در رامجین وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:تپه روستای رامجین

تپه باستانی باغ سرهنگ رامجین

ارتفاع این تپه حدود 16 متر است. تپه باغ سرهنگ در ساوجبلاغ و در کناره های باغ سرهنگ رامجین قرار دارد. قدمت این تپه مربوط به زمان ساخت آن از ابتدای اسلام است. که در زمان های قدیم قلعه مستحکمی از گل بوده است.

تپه قدیمی روستای رامجین

این منطقه در گذشته محل سکونت مردمانی بوده است که قبل از اسلام تا زمان اسلام در آن زندگی می کردند. این تپه در اطراف ساوجبلگ و چهار باغ رامجین قرار دارد.
آینده رامجین چیست؟ آیا سرمایه گذاری در رامجین منطقی است؟

با توجه به رشد چشمگیر منطقه ساوج بلاگ و با توجه به شرایط عالی منطقه رامجین، این منطقه به شدت رشد خواهد کرد و در آینده ای نه چندان دور یکی از مراکز ویلایی گران قیمت خواهد بود.
آب و هوای رامجین چگونه است؟

روستای رامجین یکی از خوش آب و هواترین آب و هوا را دارد که می توانید در نزدیکی کرج و تهران به آن برسید. هوای تمیز و معتدل به دور از آلودگی و صدا، محیطی آرام و پرانرژی را برای شما به ارمغان می آورد.
امکانات و زیرساخت های رامجین چگونه است؟

رامجین روستایی رو به رشد است و به زودی امکانات زیادی به آن اضافه می شود، رشد این روستا آغاز شده و اکنون به راحتی می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای ساکنانش باشد.
نقشه هوایی رامجین کرج نقشه ماهواره ای روستای رامجین

ویژگی های اصلی روستای رامجین کردان

رامجین آب و هوای بسیار خوب و تمیزی دارد
به تهران و کرج نزدیک است.
از نظر نزدیکی به بزرگراه دسترسی خوبی دارد.
از نظر طبیعت منطقه ای بکر و سرسبز است.
به دلیل بافت جماعتی منطقه امنی است.
ویلاها و شهرک های ویلایی زیادی دارد.
دارای زمین های حاصلخیز و حاصلخیز و باغات می باشد.
منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.

خرید زمین در روستای رامجین کردان

قیمت زمین در منطقه رامجین در سال های اخیر افزایش یافته است زیرا به دلیل آب و هوای بسیار خوب و امکانات رفاهی ارائه شده در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

البته بهتر است بدانید که قیمت ملک در رامجین بسیار ارزانتر از کردان است.

 چون  در کردان شهرت بسیار بیشتری دارد برای خرید ملک باید هزینه زیادی پرداخت کنید همچنین خرید ملک در رامجین با توجه به بسیاری موارد بسیار مناسبتر است. زیرا شما می توانید با توجه به بودجه خود به راحتی باغ ویلا و زمین مورد نظر خود را در این منطقه خریداری کنید. و همچنین از آب و هوای بسیار خوب این منطقه لذت ببرید.

شرکت  آرسس با بیش از  ۱۰ سال سابقه در خرید زمین و ویلا و آشنایی کامل با تمام روستاهای اطراف کردان مفتخر است شما در خرید زمین در کردان  یاری دهد. با کلیک بر روی صفحه  خرید زمین در کردان ما می توانید انواع ویلا و زمین هایی که  به فروش می رسد را چک کنید و بدون واسطه املاک خریداری کنید. در ضمن تمامی معاملات در دفتر اسناد رسمی انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *