فروش ویلا دوبلکس در بابلسر- روستای اوکسر

فروش ویلا دوبلکس در بابلسر- روستای اوکسر

فروش ویلا دوبلکس در بابلسر- روستای اوکسر

روستای اوکسر

اوکسر شهری در مرکز شهرستان بابلسر در استان مازندران ایران است. این شهر در شهری ساحلی قرار دارد و بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران در سال 1384، جمعیت آن 246 نفر (67 خانه) می باشد.

روستای اوکسر در شهر بابلسر بسیار زیبا و جالب است. آب و هوای خوب و معتدلی دارد به همین دلیل در اقصی نقاط ایران مورد توجه و استقبال هموطنانمان قرار می گیرد.

جنگل بسیار زیبایی دارد. وقتی به این منطقه بی نظیر مازندران سفر می کنید، سفری مفرح و خاطره انگیز برای شما خواهد بود. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم در کنار عزیزانتان از یک منطقه زیبا و خوش آب و هوا دیدن کنید.

همه ساله به خصوص در فصل بهار و تابستان می توانید به این منطقه زیبا بروید و به این منطقه زیبا بروید و چند روز یا حتی چند ماه را در آنجا سپری کنید و به تفریح ​​بی پایان بپردازید. بیشتر منطقه مازندران دارای آب و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است.

هر ساله ایرانیان، گردشگران و خارجی های زیادی برای بازدید و لذت بردن از زیبایی پارک ها، دریاها و جنگل های این مناطق به این مناطق زیبا می آیند. منطقه گردشگری و جاذبه های شهرک اوکسر شهر بابلسر

این منطقه یکی از زیباترین و زیباترین مناطق استان مازندران است. به دلیل آب و هوای خوب و روستاها و مناطق زیبا، مورد توجه و استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است و هر ساله مسافران زیادی به این منطقه زیبای مازندران می آیند و به خوبی از زندگی وی لذت می برند. 

منطقه گردشگری و جاذبه های شهرک اوکسر شهر بابلسر

شهرستان اوکسار شهری ساحلی است که بخشی از مرکز شهرستان بابلسر، یکی از بخش‌های بابلسر در استان مازندران در شمال ایران است. بر اساس آمار مرکز آمار ایران، جمعیت مرکز شهرستان بابلسر در سال 1384 به 69709 نفر رسیده است.

بخش مرکزی شهرستان بابلسر از دو شهر شامل شهر ساحلی و شهر بابلرود تشکیل شده است.

امتیاز دادن به این برگه

چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان