فروش زمین کوهسار کردان کرج

فروش زمین کوهسار کردان کرج

Categories ,

فروش زمین کوهسار کردان کرج

کوهسار کردان

کوهسار کرج، یکی از مناطق زیبای طبیعی و گردشگری شهرستان کرج در استان البرز است. این منطقه در فاصله حدود 30 کیلومتری جنوب غربی شهر تهران قرار دارد و دارای آب و هوایی خنک و معتدل است.

کوهسار کرج دارای تپه‌ها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و چشمه‌های زیباست و به عنوان یک مکان مناسب برای پیاده‌روی، کوهنوردی، کمپینگ، تفریح و مشاهده طبیعت جذاب است. همچنین این منطقه دارای امکاناتی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌هایی برای اقامت می‌باشد.

به علاوه، نزدیکی کوهسار کرج به شهرستان کرج و شهر تهران، این منطقه را به یک مقصد دل‌پذیر برای تفریح و گردشگری تبدیل کرده است.

آب و هوا کوهسار کردان

با بررسی دقیق آب و هوای کوه های کرج مشخص شده است که کوه های کرج در زمستان و تابستان آب و هوای متفاوتی دارند.

در تابستان به دلیل گرم بودن آب و هوای کشور، این منطقه دارای آب و هوای گرم است. یعنی نه خیلی گرم است که مزاحم اهالی شود و نه آنقدر سرد . به همین دلیل گردشگران بیشتر در فصل تابستان به مناطق و جاذبه های مختلف این کشور می روند.

خرید زمین و باغ ویلا در کوهسار کردان

همه ما می دانیم که قیمت ملک در مناطق زیبا و توریستی افزایش یافته است اما افراد کمی هستند که توانایی خرید زمین در این مناطق را داشته باشند. البته باید توجه داشت که امروزه مردم تمایل به خرید ویلا در این منطقه دارند و هیچکس دوست ندارد ویلا و زمین خود را بفروشد. بنابراین خرید زمین در کردان کار آسانی نیست.

امتیاز دادن به این برگه

سه میلیارد و نهصد میلیون تومان