فروش زمین در محمود آباد مازندران

فروش زمین در محمود آباد مازندران

فروش زمین در محمود آباد مازندران

محمود آباد مازندران

محمود آباد مازندران یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که توانسته تعداد زیادی گردشگر را از سراسر کشور به خود جذب کند. این شهر دارای مکان های گردشگری متنوعی است که در کنار سواحل زیبای خود افراد زیادی را به خود جذب می کند. 

محمود آباد در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و بیشتر شهر به ساحل نزدیک است. در اطراف محمودآباد شهرهایی مانند نور، عامل، فریدون کنار و بابلسر به ترتیب در غرب، جنوب و شرق قرار دارند.

علاوه بر این شهر ساحلی ایزدشهر که به عنوان یکی از شهرهای توریستی شناخته می شود نیز به این منطقه نزدیک است و در 13 کیلومتری آن از طریق جاده سیاهکلرود می توان به آن رسید.

مازندران. این شهر نیز مانند سایر شهرهای شمالی دارای آب و هوای بسیار مرطوبی است که در ماه های تابستان سال به اوج خود می رسد و گرما را تجربه خواهید کرد.

فصل بارندگی از اوایل بهار شروع می شود و در اوت به اوج خود می رسد. در پاییز و زمستان هوا خنک می شود و رطوبت هوا کاهش می یابد و بارندگی های مختلف جاده ها را لغزنده می کند به همین دلیل افراد کمتری به این منطقه می روند.

شرایط مرطوب این منطقه گردشگران را برای بازدید از محمودآباد منتظر اوقات خوشی کرده است. یکی از غذاهای محلی محمودآباد کودو پلو یا به زبان محلی کی پولو است که در بین مردم این کشور بسیار محبوب است.

یکی دیگر از غذاهای محلی ملابیج است که بین استان های مازندران و گیلان رایج است. مردم این منطقه ملابیج را با ماهی سفید می پزند. ناز خاتون از دیگر چیزهایی است که در سفر به محمود آباد حتما باید دید زیرا طعم بی نظیر رب انار در بین افراد مختلف بسیار لذیذ و معروف است.

غذاهای منطقه محمودآباد شامل غذاهای دیگری مانند اردک، آش کدو حلوایی، بادمجان شکم پر، بیج بیج، آغوز مسما و لوبیا وابیج است. اگر به یک رستوران محلی در محمودآباد رفتید، حتما این غذاها را امتحان کنید.

امتیاز دادن به این برگه

یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان