فروش ویلا در روستای کردان

فروش ویلا در روستای کردان

دسته بندی

فروش ویلا در روستای کردان

روستای کردان

روستای کردان منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در نزدیکی تهران است که تنها باغ های زیبا و بزرگ در آن خواهید یافت. در کردان خبری از دود، ترافیک، ساختمان طولانی و سر و صدا نیست و هیچ چیز دیگری شما را آزار نمی دهد.

در گذشته کردها را مردمی منزوی می‌دانستند، اما امروزه اغلب افرادی را می‌بینید که در مناطق خوش آب و هوا در ویلاهایی زندگی می‌کنند و برای تعطیلات تابستانی به آنجا می‌روند.

کردان در واقع با کارخانه های آلومینیوم، مقوا، نساجی و نساجی و مرغداری ها در حاشیه آن به مرکز اقتصادی غرب کرج تبدیل شد. اما این بدان معنا نیست که روستای زیبای کردان با باغ های درختان زردآلو، گیلاس، گیلاس، گردو و توت جای خوبی برای استراحت نیست.

کردان علاوه بر فیلم های طبیعت، فیلم های تاریخی و میراثی را نیز در ذهن خود دارد. یکی از نمادهای تاریخی روستای کردان برج آرامگاه کردان است که برجی آجری در 800 متری روستای کردان است.

این برج تاریخی دارای طرحی خورشیدی و مدور است و بر روی سکویی به قطر هشت متر ساخته شده است. قدمت این برج به دوره سلجوقیان می رسد و برخی این بنا را آرامگاه امامزاده حسین علیه السلام از نوادگان امام سجاد علیه السلام می دانند.

بنای امامزاده حسین نمونه ای منحصربفرد از معماری و در فهرست آثار ملی کشور است. در دو کیلومتری شهر کردان پل قدیمی به نام «بانو صحرا کردان» قرار دارد که قدمت آن به دوره صفویه می رسد که امروزه تنها دو ستون از آن باقی مانده است.

علاوه بر این کردان رودخانه ای به همین نام دارد که سرچشمه آن در بالای کهر بزرگ است. این رودخانه از شمال شرقی به جنوب غربی جریان دارد و مسیر خود را از شهرهای ساوجبلگ و نظرآباد طی می کند و در اطراف شهر نجم آباد وارد رودخانه شور می شود.

امتیاز دادن به این برگه

نه میلیارد و دویست میلیون تومان