فروش ویلا در محمود آباد

فروش ویلا در محمود آباد

فروش ویلا در محمود آباد

محمود آباد

این شهر در ساحل دریای خزر واقع شده است. از طریق بزرگراه آمل و بزرگراه هراز می توان به تهران رسید. اطراف محمود آباد، شهر نور در غرب، شهر بابلسر در شرق و شهر آمل در جنوب.

این شهر از دریا 22 متر ارتفاع منفی دارد. محمودآباد از نظر آب و هوا در دسته معتدل و مرطوب قرار می گیرد. دمای آن در گرم ترین روزهای تابستان به 36 درجه و در زمستان به منفی 2 درجه می رسد.

این شهر سرسبز و جنگلی است که توسط زمین های کشاورزی و تپه ها احاطه شده است. در جنگل آن می توانید فواره ها، رودخانه ها، نهرها و درختان زیبا را پیدا کنید. جنگل های بونده و تاشبندان از جنگل های معروف این منطقه هستند.

جاذبه گردشگری محمود آباد

در جنگل محمود آباد بلوط، گنجشک، توت، انگور فرنگی، توسکا، فرشته، گردو، راش، راش، ولیک، بزرگ، توسکا، مرس و… را می‌بینید. ، غزنه ، وش و غیره در طبیعت این منطقه قابل مشاهده است.

امکانات محمود آباد

در این شهر امکانات رفاهی خوبی در حومه شهر وجود دارد. برای این ساخت و سازها کارگران و مهندسان ماهر در شرکت های خوب وجود دارد زیرا ساخت خانه و ساختمان در سال های اخیر کم نیست.

یکی از مزیت های این شهر نزدیک بودن آن به تهران است که با سفری کوتاه به پایتخت می توان به آن رسید. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از تهرانی ها این مکان را برای اجاره ویلا یا ساختن خانه در آب و هوای زیبا انتخاب کنند و به اینجا بیایند.

امتیاز دادن به این برگه

بیست میلیارد تومان