فروش باغ در تهراندشت شهرکی – نمکلان

فروش باغ در تهراندشت شهرکی – نمکلان

فروش باغ در تهراندشت شهرکی – نمکلان

نمکلان

نمکلان کرج شهری زیبا با آب و هوای معتدل در منطقه سرخاب و تهراندشت است. این شهر از توابع ولسوالی سعیدآباد سئوجبلاغ است. نمکلان منطقه کوچکی است، جمعیت آن کم است، طبق اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان آمار کشور در سال ۱۳۹۴، جمعیت این شهر زیبا ۴۳۴ نفر است.

اگر ساکن پایتخت هستید و می‌خواهید به شهر نمکلان بروید، ابتدا باید به جاده تهران – کرج بروید، سپس پس از عبور از سعید آباد در منطقه سرخاب به ساوجبلاگ می‌رسید و به نمکلان کرج می‌رسید. فاصله تهران تا نمکلان حدود 80 کیلومتر است، اما اگر جاده را ندید، حدود 1 ساعت و 20 دقیقه و 30 دقیقه طول می کشد تا به نمکلان برسید.

مسیر دسترسی به نمکلان

اگر ساکن شهر کرج هستید و قصد دارید به منطقه نمکلان بروید 3 مسیر پیش روی شماست که طولانی ترین و دورترین مسیر حدود 45 دقیقه طول می کشد. قیمت زمین نمکلان نسبت به سرخاب و تهراندشت ارزانتر است و مکانی مناسب و سودآور برای سرمایه گذاری در ساخت خانه یا کاشت بذر و محصول است.
نامکلان منطقه ای سرسبز با آب و هوای خوب، مناسب ترین گزینه برای خرید ویلا یا باغ در کردان است. آب و هوای نمکلان در فصل اول سال معتدل و آرام و باد آرام و آرام در یکی از معروف ترین و فعال ترین نقاط می باشد. اما آب و هوای این منطقه در نیمه آخر سال کاملا سرد و همراه با بارش باران و برف زیاد است. بهترین زمان برای تعطیلات و کاشت در نمکلان ابتدای سال یعنی 6 ماه بهار و تابستان است.

 

امتیاز دادن به این برگه

چهار میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان