طراحی ویلا کلاسیک

طراحی ویلا کلاسیک

طراحی ویلا کلاسیک (Classic Villa Design) و سنتی دو تفسیر بسیار متفاوت در  طراحی است که در طراحی زیبا ویلا کلاسیک امروزی زیبا یکپارچه شده است. تیم های معماری ، سازه و طراحی داخلی با شگفتی از هر دو جذابیت فوق العاده ای که با جزئیات کاملاً پیچیده ای برخوردار است ، با کارآمدترین کار در طراحی ویلای کلاسیک پیچیده  و مدرن همکاری داشتند.

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴، 

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

خصوصیات ویلاهای کلاسیک

  1. تقارن : در طراحی ویلا کلاسیک همه چیز در تقارن و منظم است و تعادل را می توان مشاهده کرد.

  2. حاشیه‌های نرم : معمولا از زاویه‌های تیز پرهیز می‌شود و تا حد ممکن از خطوط منحنی استفاده شود.

  3. رنگها : بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود.

  4. استفاده از چوب و ظاهر آن : برای نرده ، سقف ، درب های ویلا کلاسیک از چوب برای ظاهری کلاسیک استفاده می شود.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

این خدمات خواستار طراحی یک نمای داخلی و  یکپارچه بودند که هم زیبایی شناسی معاصر و هم سنتی را در یک ترکیب یکپارچه منعکس کند.  تیم ما خطوط تمیز ، واضح و یک طرح رنگی مطابق با سلیقه شما را برای ترکیب مدرنیته انتخاب می کند. اتاق های  بزرگ به طور خاص طراحی شده اند تا عظمت طراحی را منعکس کنند. تمرکز زیادی بر جزئیات کلاسیک که نمایانگر جنبه سنتی طراحی است ، تأکید می شود. با هم ، هر سه جنبه توسط گروه معماری آرسس به زیبایی مخلوط شده اند تا موضوع منحصر به فرد مدرن و کلاسیک  طراحی ویلا را به نمایش بگذارند.

طراحی ویلا کلاسیک

 

 

نمونه طراحی ویلا کلاسیک

طراحی ویلای کلاسیک دارای یک اتاق نشیمن خطی غرب است ، دو اتاق کوچک در شرق و از طریق یک راهرو به شکل شیروانی به هم وصل می شوند. در انتهای این راهرو ، نور طبیعی از طریق چراغهای روبرو می شود که دو اتاق ، راهرو و اتاق زیر شیروانی و  را به صورت مکانی متصل می کند و در عین حال نور کافی را به آن ها می دهد.

یک شومینه بسیار زیبا و کلاسیک برای زمان استراحت شما و احیا فضایی زیبا را دارد. اتاق زیر شیروانی با مواد اولیه و به طور معمول برای اتاق بازی کودکان به پایان رسیده است. کودکان از طریق یک پنجره چوبی سنتی  در اتاق زیر شیروانی می توانند با والدین در محل ناهار خوری صحبت کنند. تراس پشت بام به دلیل داشتن دیوار با شکاف گرد در قسمت جنوبی ، احساس یک اتاق  را دارد.

ویلا کلاسیک

این استراتژی منعکس کننده نگرش اساسی ما است که درخواست از معنای معماری در ساخت و ساز ، فاصله گرفتن از احساسات بیش از حد در روش طراحی و جستجوی هماهنگی در ناهماهنگی است.

نمای بیرونی در طراحی ویلا کلاسیک

نمای بیرونی ساختمان نمای معماری آن ، طراحی بنا است که جلوه زیبایی زیبایی را به وجود می آورد. نقش اصلی در این امر توسط مواد تکمیل شده به خوبی انتخاب می شود ، آنها یک عملکرد تزئینی و محافظ را انجام می دهند. در دکوراسیون ویلا ها و کلبه ها به سبک کلاسیک ، طراحان ما  فقط از سنگ های طبیعی استفاده می کنند – سنگ مرمر و گرانیت. این مواد جلوه بسیار زیبا و مدرن به نمای بیرونی خانه می بخشد.همچنین در محوطه سازی ویلا دارای استخر و آبنما در محوطه باغ اطراف ویلا است.

 

طراحی ویلا کلاسیک

ویژگی های بارز طراحی ویلا کلاسیک

تراس فضای باز  ، از ویژگی های بارز ویلا به سبک کلاسیک است که در منطقه با آب و هوای گرم واقع شده است. این ویژگی از ویژگی های طراحی ویلا از طراحی لوکس بدست آمده است. در تراس نیمه باز در زیر سایبان می توانید استراحت کرده و استراحت را با بهترین راحتی انجام دهید. پنجره های بزرگ  که با عناصر گچی تزئین شده اند عملکرد یک منبع طبیعی روشنایی داخلی و یک ویژگی طراحی بیرونی را انجام می دهند. این جزئیات از طراحان ما طراحی لوکس ، باعث می شود نمای و فضای داخلی بیشتر تزئین شده و روشن تر شود.

ساخت ویلا کلاسیک

ستون های مرمر ، که در اطراف محیط قرار گرفته اند ، ادامه متناسب بودن خانه را ادامه می دهد. ستون های فرم کلاسیک عملکرد تحمل ساختار را انجام می دهند ، و همچنین آنها یک راه حل عالی برای طراحی هستند و دکوراسیونی پیچیده ای را نشان می دهند.

برای اینکه طراحی مدرن ویلای کلاسیک ، معماری کاملی ، سازه و طراحی داخلی خطوط کلاسیک را با عناصر معاصر ترکیب کرده و چشم انداز تازه ای را برای ویلا در محل مورد نظر خود ایجاد کنید با گروه معماری آرسس تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده مشاوره و پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

 مراحل طراحی یک ویلا کلاسیک

مرحله اول: کارفرما تصورات ذهنی و خواسته های خود را در رابطه با طراحی ویلا کلاسیک با طراح در میان می‌گذارد. او از میزان بودجه، فضاهای مورد نیاز،حجم تزیینات، امکانات و ریز جزییات نیازهایش صحبت خواهد کرد.
مرحله دوم: طراحان ایوان، تصورات ذهنی کارفرما را به صورت گام به گام آماده کرده و به بصورت طرح های پیش فرض به وی نشان می دهند و در صورت کسب رضایت خاطر کارفرما مرحله بعدی را شروع می‌کنند.
مرحله سوم: طراحی پلان ویلا و آماده سازی طرح‌های سه بعدی و نقشه های فاز ۲ مراحلی هستند که توسط معمار ویلا کلاسیک، طی میشوند.
مرحله چهارم: طراحی معماری داخلی ویلای کلاسیک موضوع مهم بعدی است. در این مرحله معماران، فضاهای داخلی را بازتر و گسترده‌تر از پلانهای مسکونی، طراحی می‌کنند.
مرحله پنجم: طراحی دکوراسیون داخلی ویلا، مرحله‌ایی است که بایستی توسط متخصصان طراحی دکوراسیون ایوان و براساس سبک کلاسیک انجام شود.
مرحله آخر: طراحی محوطه‌سازی، طراحی فضای سبز و سایر امکانات ویلا. در این مرحله پلان اصلی محوطه ویلا و امکاناتی که بایستی براساس نیاز و بودجه کارفرما در آن دخیل شوند، آورده می‌شوند. طراحی استخر، طراحی آلاچیق‌ها و پرگولا، طراحی مسیرهای پیاده‌رو، طراحی فضای بازی و دورهمی، روف گاردن و…

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴، 

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

 

مقاله محوطه سازی چیست؟
طراحی ویلا کلاسیک

 

امتیاز دادن به این برگه

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!