طراحی ویلای کوچک

ویلا یک اقامتگاه شیک است. جدای از ساختار مسکونی که به عنوان ویلا شناخته می شود، کل مجموعه معمولاً با یک چشم انداز باغ باشکوه همراه است. اگر می خواهید ظاهر ویلایی یا شکوه چنین ساختاری را در ساخت ویلا خود داشته باشید، باید تعدادی از بهترین نمونه های طراحی ویلای کوچک را بررسی کنید.

چگونه یک خانه کوچک بسازیم | راهنمای گام به گام

دریابید که چگونه یک خانه کوچک، گام به گام، حتی با بودجه محدود بسازید! نگران نباشید اگر آنچه دارید تنها یک رویای بزرگ برای زندگی کوچک یا مینیمالیست است. در ابتدا ممکن است طاقت فرسا باشد، اما شما در تلاش برای خودکفایی تنها نیستید. ما شما را طی مراحل لازم برای ساختن خانه کوچک رویاهایتان خواهیم برد! یاد بگیرید چگونه به تنهایی یک خانه کوچک بسازید

مرحله 1: برنامه ریزی و طراحی خانه کوچک خود

نگاه کردن به طرح‌های کوچک خانه احتمالاً به شما ایده می‌دهد که چگونه زندگی کوچک می‌تواند امکان پذیر باشد. این جایی است که شما با ساختن یک خانه کوچک شروع می کنید. شما آن را تصور می کنید، گزینه های خود را در نظر می گیرید و شروع به برنامه ریزی می کنید. این گام مهمی است که به شما کمک می کند بعداً از پشیمانی و هزینه های غیرضروری جلوگیری کنید.

مرحله 2: مکانی برای ساخت خانه کوچک خود پیدا کنید

 

اگر یک قطعه زمین آماده دارید، می توانید همین الان ادامه دهید و بسازید. چه در لبه یک ملک باشد یا در حیاط خلوت شما، مکان خوبی برای شروع است. اگر مشکل زیادی وجود دارد، یک خانه کوچک روی چرخ را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که این راهنمای ساخت خانه کوچک بیشتر به سمت طراحی تریلر خانه کوچک متمایل می شود

مرحله 3: طبقه را بسازید

 

برای ساخت کف خانه کوچک خود از چوب استاندارد استفاده کنید. اگر از تریلر استفاده می کنید، از آن به عنوان پایه خود استفاده کنید. خانه خود را به پایه، تقویت مفاصل و نقاط ضعف احتمالی محکم کنید. در حالی که پایه کف خود را محکم کرده اید، الوار را با تخته سه لا یا OSB (تخته رشته ای جهت دار) بپوشانید. هر دو فوق العاده محکم هستند اما OSB هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

مرحله 4: قاب کردن دیوارها

 

قدم بعدی این است که به خانه کوچک خود شکل یا ساختاری بدهید. می توانید از مهاربندی فلزی برای نگه داشتن دیوارها در کنار هم استفاده کنید. نگران نباشید پس از تکمیل خانه، مهاربندی فلزی در داخل دیوار داخلی از دید پنهان می شود. بادبندها کار خود را از داخل دیوار انجام می دهند. دیوارها را با تخته سه لا یا OSB بپوشانید.

مرحله 5: قاب بندی سقف و نصب مواد سقف

 

با راه اندازی دیوارها، سقف سازی در مرحله بعدی قرار می گیرد. اگر می خواهید کارهای خود را سریع انجام دهید و در ساخت و ساز تازه کار هستید، ممکن است کمی مشکل باشد. طراحی ساده سقف برای شما بهترین نتیجه را خواهد داشت. پس از اتمام قاب سقف و غلاف، مواد سقف را برای جلوگیری از بارش باران بپوشانید. از فلز درز ایستاده برای سقف های بادوام طولانی استفاده کنید. توجه داشته باشید، نصب سقف شیب دارتر و پیچیده تر دشوارتر خواهد بود

مرحله بعدی این است که خانه کوچک را با روکش خانه بپیچید. این یک ماده تنفسی است که به عنوان محافظ اضافی برای خانه استفاده می شود. این اجازه می دهد تا رطوبت آزاد شود در حالی که فضای داخلی را خشک نگه می دارد و از عوامل جوی محافظت می کند.

این به خانه کوچک شما کمک می کند تا در برابر ضربات آب و هوا مقاومت کند.

مرحله 7: نصب پنجره ها و درها
مراحل نصب پنجره توسط دو | چگونه گام به گام یک خانه کوچک بسازیم ترفند نصب درب و پنجره در اندازه گیری است. آنها را به شکلی بی عیب و نقص مربع و تراز کنید. این در خانه های کوچک نه تنها برای اهداف زیبایی بلکه برای ماندگاری درها و پنجره ها مهم است. این بار، می توانید از متخصصان کمک بگیرید تا کار را به خوبی انجام دهید.

 

شما تقریباً تمام کرده اید و این کارهای تکمیلی در نمای بیرونی به اندازه مراحل دیگر مهم هستند. این مراحل برای یک پایان کلی بی عیب و نقص مهم هستند. شکاف‌ها را با درزبندی ببندید و می‌توانید از مواد از پیش آماده برای پوشاندن خانه استفاده کنید. به این ترتیب، نیازی به اضافه کردن یک لایه دیگر از سایدینگ یا روکش نخواهید داشت.

مرحله 9: لوله کشی
لوله های پلاستیکی جوشکاری لوله کش این بخش کند و دقیق است. در اینجا جایی برای اشتباه وجود ندارد و ممکن است مشکل باشد. همچنین در اینجا باید از متخصصان کمک بگیرید. لوله کشی پلاستیکی توصیه می شود، اما می توانید لوله کشی مسی کلاسیک را انتخاب کنید. دومی ارزان تر است اما کار با آن سخت تر است.

مرحله 10: الکتریسیته ناهموار

 

اتصال برق نیز بخش پیچیده ای است که نیاز به مشاوره تخصصی دارد. اگر در ساخت و ساز مبتدی هستید، برای جلوگیری از خطر اشتباه به مشاوره تخصصی نیاز دارید. شما نمی توانید خطر آتش سوزی و برق گرفتگی را تهدید کنید.

 

برای خانه کوچک خود از عایق فوم برد استفاده کنید. بهتر است از VOC کم برای کیفیت هوای داخلی سالمتر استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر گوشه و شکاف کوچکی را با ورقه های پلاستیکی و اسپری فوم پر کنید.

مرحله 12: پوشش داخلی

با لوله کشی، برق، و عایق در محل، اکنون دیوار کشی می آید. اکثر مردم از چوب برای فضای داخلی خانه کوچک خود استفاده می کنند، اما شما می توانید دیوار خشک را نیز انتخاب کنید. ارزان تر است و محافظت بیشتری در برابر آتش ایجاد می کند.

مرحله 13: رنگ آمیزی و رنگ آمیزی داخلی

 

اینجا قسمت هیجان انگیز است. شما قطعاً می توانید نقاشی داخلی را به تنهایی انجام دهید زیرا فقط خطر ریختن رنگ یا بدتر از آن، رنگی که از آن متنفر هستید، وجود دارد. مطمئن شوید که ایده بسیار خوبی دارید و تمرین زیادی برای تکمیل کار دارید.

مرحله 14: اتصالات برق و لوله کشی را تمام کنید

 

اتصالات برق و لوله کشی را نصب کنید. مطمئن شوید که هنوز قوانین ایمنی را رعایت می کنید، حتی اگر احتمالاً مجبور نخواهید بود خانه کوچک خود را بازرسی کنید.

مرحله 15: کف سازی

 

اکنون به قسمت پایانی که کفپوش است می رسیم! این برای پوشاندن کف زیرین با مواد مختلف از چوب، وینیل یا کاشی است. کفپوش های چوبی پیش ساخته بسیار توصیه می شود. اکنون آماده هستید تا خانه کوچک خود را هر طور که صلاح می‌دانید تجهیز کنید و به خانه بروید! یادگیری نحوه ساخت یک خانه کوچک اصلاً دشوار نیست.

کمی مشکل است اما قطعا قابل انجام است. با این حال، یادگیری زندگی در یک خانه کوچک، کمی به عادت کردن نیاز دارد. سعی کنید به انرژی که صرفه جویی می کنید و سادگی و زیبایی آن فکر کنید. در حین حرکت یاد خواهید گرفت که آن را دوست داشته باشید!

آیا این مقاله در مورد نحوه ساختن یک خانه کوچک باعث شد که بخواهید خودتان آن را بسازید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

منبع:https://homesteading.com/how-to-build-a-tiny-house

 

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *