ساخت و ساز ویلا

ساخت و ساز ویلا

 

اگر به فکر نقل مکان به یک محله سرپوشیده یا ساختن خانه ای کوچکتر و مقرون به صرفه هستید، ویلاها یک گزینه مسکن عالی و کم هزینه هستند.

ویلاها اغلب در جوامع ساخته شده هستند، به ویژه در مناطقی مانند کردان و سایر مناطق مثل شمال کشور برای  بازنشستگی عالی است. آنها در چندین سبک و طیف وسیعی از اندازه ها هستند که امکان سفارشی سازی مقرون به صرفه را فراهم می کند.

Villa construction

خانه ویلایی چیست؟

کلمه ویلا در مورد خانه معانی زیادی دارد. در ایران ، ویلا خانه‌ای بزرگ و مجلل است که اغلب برای تعطیلات یا استراحت استفاده می‌شود. یک خانه ویلایی در ایران یک خانه کوچک را توصیف می کند که ممکن است متصل، نیمه جدا یا کاملاً جدا باشد. آنها اغلب به صورت خوشه ها یا جوامع، معمولاً یک طبقه ساخته می شوند، و ساخت و خرید آنها مقرون به صرفه است.

ویلاهای نیمه مستقل گاهی اوقات به صورت دوبلکس تقسیم بندی می شوند ، اما تفاوت بین دوبلکس و ویلا در این است که معمولاً یک نفر مالک دوبلکس است و یک طرف آن اجاره داده می شود. در مقابل در یک ویلا برای هر واحد یک مالک جداگانه وجود دارد.

 ویلاها اغلب به خانه های شهری یا کاندو نزدیک تر در نظر گرفته می شوند و شباهت های زیادی بین آنها وجود دارد. ویلاها اغلب دارای یک انجمن حاکم هستند و مالک مسئول هر دو قسمت داخلی و خارجی واحد آنها است. ویلاها را گاهی خانه های حیاط دار می نامند و اغلب آنها را با خانه های پاسیو که باغ ویلا هستند اشتباه می گیرند.

یک ویلا چقدر بزرگ است؟

از نظر فنی، شما می توانید یک ویلا در هر اندازه ای بسازید که مساحت برخی از آنها تا 2000 متر مربع است. اندازه متوسط ​​نزدیک به 1000 فوت مربع است که بسیاری از آنها 1200 فوت مربع هستند.

 بسیاری از ویلاهای قدیمی کوچکتر هستند و معمولاً به طور متوسط ​​نزدیک به 800 متر مربع هستند. مانند سایر خانه‌هایی که در طول سال‌ها متراژ آن‌ها افزایش یافته است، ویلا نیز افزایش یافته است، اگرچه معمولاً کوچک‌تر از خانه‌های معمولی یک‌خانواری باقی می‌مانند.

 

ویلا در مقابل خانه شهری

ویلاها و خانه های شهری دارای اشتراکات زیادی هستند، به خصوص زمانی که ویلاها متصل هستند. آنها هر دو واحدهای شخصی هستند و دارای امکانات مشترک هستند و مالک مسئول داخلی و خارجی واحد است.

 اما خانه های شهری معمولاً حداقل دو طبقه هستند، در حالی که ویلاها واحدهای یک طبقه هستند. خانه های شهری همیشه متصل ساخته می شوند، در حالی که ویلاها ممکن است متصل، مجزا یا نیمه مستقل باشند.

ویلا مقابل خانه ییلاقی

هر دو ویلا و خانه های ییلاقی خانه های کوچک تک خانواده هستند. بزرگترین تفاوت ها این است که خانه های ییلاقی همیشه جدا هستند و معمولاً بخشی از یک جامعه نیستند.

خانه‌های ییلاقی سبک‌های مختلفی دارند، اما بیشتر آنها به نوعی از جنبش هنرها و صنایع دستی سرچشمه می‌گیرند و ظاهر خاصی به آن‌ها می‌دهند. خانه‌های ییلاقی ممکن است ۱ و نیم طبقه و گاهی ۲ طبقه داشته باشند. ویلاها می توانند هر ظاهری به خود بگیرند، املاک یک طبقه هستند و ممکن است ضمیمه شوند.

سوالات متداول در مورد ساخت و ساز ویلا

یک ویلا چند طبقه است؟

ویلاها خانه های یک طبقه هستند.

برای ساخت ویلا چه متراژی لازم است؟

این بسته به منطقه، اندازه ویلا، و اینکه آیا متصل، جدا یا نیمه جدا است، متفاوت است. برخی از پلان ها و مناطق به فضای بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند.

 بهترین گروه معماری ویلاسازی ؟

کیفیت عمده ای که مشتریان در هر یک از شرکت های ویلاسازی در ایران به دنبال آن هستند، خودکفایی است. ما یک گروه ویلاسازی بسیار مستقل با تیم های داخلی برای اکثر فعالیت ها مانند سنگ تراشی، سیستم های HVAC، لوله کشی، نجاری، کارهای برقی و غیره هستیم.

با برنامه ریزی مناسب کلیه کارهای مربوط به خدمات ویلاسازی، انجام به موقع پروژه ها را پیشنهاد می کنیم. از طریق بررسی های دقیق کیفیت و آزمایش در هر مرحله، ما اطمینان حاصل می کنیم که استانداردهای ایمنی و کیفیت بالا در تمام کارهای ساخت و ساز ویلا در ایران رعایت می شود.

ساخت ویلا مدرن

در نهایت، ارائه خدمات با کیفیت برتر با بهترین قیمت های صنعتی، ما را به یکی از شرکت های ویلاسازی بسیار توصیه شده در ایران تبدیل کرده است.

 تخصص ما در ساخت و ساز بتن، گودبرداری، زهکشی، ترمیم سایت و سنگفرش، همراه با تعهد به مهارت و جزئیات استثنایی، به مشتریان ما این امکان را می دهد که به اهداف پروژه خود به صورت مقرون به صرفه و به موقع دست یابند.

 تعهدی که بر عهده خودمان می گذاریم، صرف نظر از مقیاس پروژه، چیزی است که ما را هدایت می کند و ما را قادر می سازد تا هر پروژه ای را که تا به حال انجام داده است، با موفقیت به پایان برسانیم. 

ما به بخش دولتی و خصوصی در هر سه حوزه اصلی صنعت – ساختمان، صنعتی و زیرساخت خدمات ارائه می دهیم. تجربه ما گسترده است و تقریباً در تمام جنبه های ساخت و ساز مانند کارخانه های فاضلاب و فاضلاب، ساختمان های خرده فروشی، ساختمان های مدارس، ساختمان های دولتی، محیط زیست، ساختمان های “سبز”، بلندمرتبه های مسکونی و اداری، پل ها، سدها و خانه های مسکونی سفارشی است. 

مشتریان ما متشکل از پیمانکاران عمومی، توسعه دهندگان املاک و مستغلات، مالکان خانه، معماران، و سازمان های دولتی، همگی به حرفه ای بودن و تمایل ما برای کمک به موفقیت در دستیابی به اهداف پروژه خود احترام گذاشته اند.

همانطور که ما به جلو حرکت می کنیم، مشتریان ما همچنان به همان خدمات حرفه ای تکیه خواهند کرد که ویلا ساخت و ساز، شرکت را به یکی از قابل اعتمادترین پیمانکاران در تجارت تبدیل کرده است.

فرآیند ما در ساخت و ساز ویلا

هزینه

با انتخاب روش‌ها و مصالح ساخت و ساز مقرون‌ به‌ صرفه و در عین حال با کیفیت برتر، ما هزینه برآوردی پروژه کامل ساخت ویلا در سراسر ایران را طراحی می‌کنیم.

طراحی و برنامه ریزی

در ادامه خدمات ویلاسازی، طراحی اولیه و طرح دقیق پروژه را تدوین کرده و از کلیه مراجع ذیربط تاییدیه دریافت می کنیم.

پیش ساخت

به عنوان یکی از پیمانکاران محبوب ، ابتدا مشخصات مشتری و ایده های طراحی ویلا را به همراه بررسی کامل مکان به درستی درک می کنیم.

پس از ساخت

توجه ما به نیازهای مشتری پس از اتمام پروژه، مانند تعمیر و نگهداری عمومی، بازسازی و موارد دیگر، ما را در لیست شرکت های ویلاسازی معتبر در ایران قرار داده است.

ساخت و ساز

پس از تایید کارفرما و درج هرگونه تغییر پیشنهادی توسط ایشان، کار ساخت و ساز را شروع می کنیم. اتمام به موقع پروژه ها ما را به یک شرکت ویلاسازی قابل اعتماد تبدیل کرده است.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس زیر تماس بگیرید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴، 

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

منبع : http://villaconstructionnv.com/

امتیاز دادن به این برگه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *