نحوه ساخت یک ویلا کوچک | راهنمای گام به گام

چگونگی ساخت ویلا کوچک ، گام به گام ، حتی با بودجه محدود را بیاموزید! نگران نباشید اگر آنچه دارید فقط یک رویای بزرگ برای زندگی کوچک یا مینیمالیستی است.

در ابتدا ممکن است طاقت فرسا باشد اما شما در تلاش برای خودکفایی تنها نیستید. ما برای ساختن خانه ای کوچک از رویاهایتان ، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد!

ساخت ویلا کوچک

مرحله 1: برنامه ریزی و طراحی ویلا کوچک خود

  • صرفه جویی

با نگاهی به نقشه ها و نقشه های کوچک خانه احتمالاً ایده ای در مورد چگونگی امکان زندگی در زندگی کوچک فراهم می شود. این جایی است که شما با ساخت یک خانه کوچک شروع می کنید. شما آن را تصور می کنید ، گزینه های خود را در نظر می گیرید و شروع به برنامه ریزی می کنید.

این مرحله مهمی است که به شما کمک می کند بعداً از پشیمانی و هزینه های غیر ضروری جلوگیری کنید.

مرحله 2: مکانی برای ساختن خانه کوچک خود پیدا کنید

  • صرفه جویی

اگر یک قطعه زمین آماده دارید ، می توانید درست جلو بروید و بسازید. چه در لبه یک ملک باشد یا حیاط خانه شما ، مکان خوبی برای شروع است. اگر مسئله زیاد است ، یک خانه کوچک روی چرخ ها را در نظر بگیرید.

به همین دلیل است که این راهنمای ساخت خانه کوچک بیشتر به سمت یک طرح کوچک تریلر خانه متمایل است.

مرحله 3: طبقه را بسازید

نصب پیمانکار اندازه گیری خط گچ | ساختن یک خانه کوچک و بدون تجربه

  • صرفه جویی

برای ساخت کف خانه کوچک خود از الوار استاندارد استفاده کنید. اگر از تریلر استفاده می کنید ، آن را به عنوان پایه خود استفاده کنید. خانه خود را از پایه محکم کنید ، مفاصل را تقویت کنید و نقاط ضعف احتمالی را تقویت کنید.

با محکم نگه داشتن پایه کف ، چوب را با تخته سه لا یا OSB (تخته رشته ای جهت دار) غلاف کنید. هر دو فوق العاده محکم هستند اما هزینه OSB برای شما کمتر است.

مرحله 4: قاب بندی دیوارها

  • صرفه جویی

مرحله بعدی این است که به خانه کوچک خود یک شکل یا ساختار دهید. می توانید از مهاربند فلزی برای کنار هم نگه داشتن دیوارها استفاده کنید. غصه نخور مهاربندی فلزی پس از اتمام خانه از دیوارهای داخلی پنهان می شود.

بریس ها وظیفه خود را از داخل قسمت های داخلی دیوار انجام می دهند. دیوارها را با تخته سه لا یا OSB غلاف کنید.

مرحله 5: قاب بندی سقف و نصب مواد سقف

تمیز کردن درز پاک کننده درز پارچه | چگونه می توان یک خانه کوچک بر روی چرخ ساخت

  • صرفه جویی

با نصب دیوارها ، سقف بعدی می آید. اگر بخواهید کارهای خود را سریع انجام دهید و تازه در ساخت و ساز باشید ، ممکن است کمی مشکل باشد. یک طراحی سقف ساده بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت.

پس از اینکه قاب سقف و غلاف به پایان رسید ، برای جلوگیری از باران ، مواد سقف را روی آن قرار دهید. برای سقف با دوام طولانی از فلز درز ایستاده استفاده کنید. توجه داشته باشید ، نصب سقف تندتر و پیچیده تر دشوارتر خواهد بود.

مرحله 6: بسته بندی خانه کوچک خود

در مرحله بعدی این است که خانه کوچک را با یک روکش خانه بپیچید. این ماده ای قابل تنفس است که به عنوان محافظ اضافی برای خانه استفاده می شود. این اجازه می دهد تا رطوبت آزاد شود در حالی که فضای داخلی را خشک نگه دارید و از عناصر آب و هوایی محافظت کنید .

این به خانه کوچک شما کمک می کند در برابر ضرب و شتم هوا مقاومت کند.

مرحله 7: نصب Windows & Doors

  • صرفه جویی

ترفند نصب درها و پنجره ها در اندازه گیری هاست. آنها را بی نقص مربع و تراز کنید. این مهم در خانه های کوچک نه تنها برای زیبایی بلکه برای دوام درها و پنجره ها مهم است.

این بار ممکن است برای انجام کامل کار از متخصصان کمک بگیرید.

مرحله 8: روکش کاری ، پیرایش ، رنگ آمیزی و درزگیری نمای بیرونی

  • صرفه جویی

شما تقریباً کارتان تمام شده است و این ظرافت های خارجی به همان اندازه مراحل دیگر مهم هستند. این مراحل برای یک پایان کلی بی عیب و نقص مهم هستند.

ترک ها و شکاف ها را با درزگیری مهر و موم کنید و ممکن است از مواد آماده شده برای غلاف خانه استفاده کنید. به این ترتیب نیازی به افزودن لایه دیگری از سایدینگ یا روکش نیست.

مرحله 9: لوله کشی

  • صرفه جویی

این قسمت کند و دقیق است. در اینجا جایی برای اشتباه وجود ندارد و می تواند مشکل باشد. شما همچنین باید از متخصصان در اینجا کمک بگیرید. لوله کشی پلاستیکی توصیه می شود اما شما ممکن است لوله کشی مسی کلاسیک را انتخاب کنید.

هزینه اخیر ارزان تر است اما کار با آن دشوارتر است.

مرحله 10: برق ناهموار

  • صرفه جویی

اتصال الکتریکی بخشی پیچیده است که نیاز به برخی از مشاوره متخصص است. اگر در ساخت و ساز مبتدی هستید ، برای جلوگیری از خطا به مشاوره تخصصی نیاز دارید. نمی توانید در معرض آتش سوزی و برق گرفتگی باشید.

مرحله یازدهم: عایق کاری

  • صرفه جویی

برای خانه کوچک خود ، از عایق صفحه کف استفاده کنید . بهتر است برای کیفیت بهتر هوای داخلی از VOC کم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر گوشه و گوشه کوچک را با ورق های پلاستیکی و کف اسپری پر کنید.

مرحله 12: غلاف داخلی

  • صرفه جویی

با لوله کشی ، برق و عایق بندی در محل ، اکنون دیوار کشی می شود. اکثر مردم از چوب برای فضای داخلی خانه کوچک خود استفاده می کنند اما شما می توانید دیوارهای خشک را نیز انتخاب کنید. هزینه کمتری دارد و محافظت بیشتری در برابر آتش می کند.

مرحله سیزدهم: لکه های داخلی و نقاشی

  • صرفه جویی

در اینجا قسمت هیجان انگیز می آید. شما قطعاً می توانید نقاشی داخلی را به تنهایی انجام دهید زیرا فقط خطر ریختن رنگ یا حتی بدتر از آن را دارید ، رنگی که از آن متنفرید. اطمینان حاصل کنید که ایده ای کاملاً خوب و تمرینات کامل برای انجام کامل کار دارید.

مرحله 14: اتصالات برق و لوله کشی را به پایان برسانید

  • صرفه جویی

اتصالات برق و لوله کشی را نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که هنوز کدهای ایمنی را رعایت می کنید حتی اگر احتمالاً مجبور به بازرسی برای ویلاکوچک خود نباشید .

مرحله پانزدهم: کفپوش

  • صرفه جویی

اکنون به قسمت آخر که کفپوش است می رسیم! این برای پوشاندن کف زیرین با هر ماده ای از چوب ، وینیل یا کاشی است. کف های چوبی پیش ساخته بسیار توصیه می شوند.

شما اکنون آماده هستید که خانه کوچک خود را هر طور که صلاح می دانید وسایل خود را تهیه کنید!

هزینه ساخت ویلای کوچک

 هزینه ساخت ویلای کوچک (Construire une petite villa)را می توانید به صورت کامل با تماس با گروه معماری آرسس بدست بیاورید. همچنین مشاوره کامل در مورد نحوه ساخت ویلا را از کارشناسان ما بخواهید.

تعداد کمی از ما با بودجه زیاد داریم و بسیاری از ما به  یک ویلای معمولی و ساده خانوادگی را می خواهیم.

هدف ساخت یک ویلای کوچک استفاده از کمترین هزینه می باشد که می توانید با همکاری با گروه معماری آرسس آن را تحقق بخشید.

ساخت ویلای کوچک ممکن است فقط به واقعی شدن رویای شما در مورد داشتن یک ویلا کوچک کمک کند. ساختن ویلای کوچک باعث صرفه جویی در هزینه و اطمینان از بدست آوردن خانه ای باکیفیت می شود.

ساخت خانه ویلایی استخر دار

برنامه ویلای کوچک و بزرگ در زیر همه چیز را برای ساخت ویلای کوچک خود نیاز دارید. همه آنها شامل طرح ، نمودار ، عکس ، لیست برش ، لیست مواد و دستورالعمل های ساختاری مرحله به مرحله هستند.

انواع طرح های ویلای کوچک  شامل ویلای کوچک  1 و 2 طبقه در اندازه های مختلف از اندازه کوچک و به اندازه بزرگ که می توانید به عنوان یک ویلا کوچک در نظر بگیرید. سبک ها نیز متفاوت هستند ، بنابراین حتماً همه آنها را بررسی کنید.

ساخت و طراحی ویلای کوچک

این خانه به طول 12×24 پا با یک سقف 12/12 و یک شیروانی است. گفته می شود سطح پایین خانه دارای فضای کافی برای قرار دادن یک اتاق نشیمن ، کمد ، حمام و آشپزخانه است ، در حالی که شیروانی می تواند به عنوان یک فضای بزرگ برای زندگی در طبقه دوم باشد و یا برای ایجاد سقف بالاتر برای طبقه پایین باز باشد.


ساخت ویلای دو طبقه کوچک

کمی بزرگتر از سایر نمونه های قیلی می باشد، این ویلای کوچک و یک حمام ، یک اتاق خواب و ایوان را در زیر یک زیرزمین و انبار نگه می دارد.

ویلای کوچک دو طبقه اتاق ها متفاوت است. به طور کلی ، تمام گزینه های طرح بندی امکان پذیر است: از سطح کلاسیک گرفته تا نیمه سطح.

ساخت ویلا دوبلکس در تهران ساخت ویلا دوبلکس در هشتگرد

ساخت ویلای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

ساخت ویلای کوچک در اینجا  برای مخاطبان زیادی مناسب است. چه زوج هایی با فرزندان خردسال ، سالمندان ایجاد مکان ایده آل برای زندگی برای یک بازنشستگی شاد و یا خانواده هایی با شخصی که دارای تحرک کمتری است، این مخاطبان مختلف همه به احتمال زیاد اغوا می شوند. سادگی دسترسی در ویلاهای کوچک از جمله اینکه  ، هیچ پله ، محدودیتی وجود ندارد. همه اتاقها بلافاصله در دسترس هستند. نزدیکی به محوطه باغ را دارا  است ، به لطف پیکربندی از درب های ورودی که اجازه دسترسی مستقیم از هر یک از اتاق ها به طبیعت اطراف را می دهد -البته  به جز حمام.

ساخت ویلای کوچک مدرن

ویلای کوچک مدرن به طور کلی ویلا ای است که خطوط آن گرافیکی است. اتاق ها ، حجم هایی با اندازه های مختلف ، که اغلب دارای پنجره چهار طرفه هستند. به عبارت دیگر ، هر آنچه را که اجازه می دهد ساخت و ساز به طور هماهنگ در فضا گنجانده شده و نور را به وجود آورد. به این ، مدرنیته امروز ، از طریق مواد جدید اضافه شده است.

ویلا مدرن همچنین می تواند سایر مفاهیم کاملاً جاری را ادغام کند. بنابراین یک ویلا مدرن می تواند یک خانه منفعل و با کمترین مصرف انرژی باشد. 

نقشه ها و مدل های ویلا ها کاملاً قابل تنظیم و سفارشی  هستند. ویلا مورد نظر خود را با بهترین سازنده گروه معماری آرسس ویلا  بنا کنید.

ساخت ویلا دوبلکس ارزان قیمت ساخت ویلا دوبلکس ارزان قیمت

ساخت ویلای کوچک روستایی در جنگل

این طرح ویلا کوچک با آشپزخانه کامل ، اتاق خواب خصوصی ، انبار و فضای ذخیره سازی بسیار شگفت آور مدرن و روستایی است.

اینها برنامه های کاملی برای ساخت این ویلای کوچک و درشت شامل طرح طبقه ، نمودارها ، دستورالعمل های ساختمان ، عکس های رنگی و حتی یک تور ویدیویی است.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید

 ۰۹۱۲۷۹۲۷۹۰۴، 

۰۹۳۰۰۱۴۵۱۳۱

منبع : https://homesteading.com/how-to-build-a-tiny-house/

3/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *